اردوی تیم ملی کاراته حاصل تلاش هنرجوی باشگاه کاراته آوای رزم دهلران

اردوی تیم ملی

 

کادر فنی تیم ملی کاراته کشور هنرجوی باشگاه کاراته آوای رزم دهلران را به اردوی تیم ملی کاراته کشور دعوت کرد .

 

مربیان باشگاه کاراته آوای رزم دهلران

روزهای تمرین : شنبه - دوشنبه - چهارشنبه

ساعت 6 عصر

انتهای خیابان رسالت مجتمع پوریای ولی(سالن آموزش و پرورش)

اولین نمایشگاه تخصصی عکس کاراته در کشور

اولین نمایشگاه نخصصی عکس کاراته در کشور

قهرمانی هنرجویان آوای رزم دهلران در مسابقات قهرمانی کاراته کشور

درخشش کاراته کاران دهلرانی در مسابقات قهرمانی کشور

 

لینک خبر در سایت نسیم دهلران             لینک خبر در سایت ایلام بیدار

 

لینک خبر در سایت اداره کل ورزش استان ایلام

درخشش کاراته کاران باشگاه آوای رزم دهلران در مسابقات کشوری شوتوکان wskf

به گزارش روابط عمومی اداره ورزش وجوانان شهرستان دهلران کاراته کاران باشگاه آوای رزم این شهرستان توانست درمسابقات کشوری سبک شوتوکان W.S.K.F که در استان همدان برگزارگردید با مربیگری آقایان محمد حسین اسکندری و ابوذر جابری به عناوین ومقامهای رنگینی دست یابد که در این مسابقات آقایان اشکان یونسی در رده بزرگسالان و  امیرمحمد میرزایی ، آرش کیانی فر در رده سنی نونهالان  مدال نقره و هچنین آقایان فردین شادی و امیرمحمد شاه ولی مدال برنز را کسب کردند. لازم به ذکر است که این نفرات به مسابقات بین المللی ایران زمین (تهران) و همچنین تورنمنت بین المللی ارمنستان راه یاقتند.

 

متاسفانه بدلیل مشکلات در سرورهای بلاگفا بخش های مهمی از این وبلاگ حذف گردیده است.

 

 

 

متاسفانه بدلیل مشکلات در سرورهای بلاگفا بخش های مهمی از این وبلاگ حذف گردیده است.

 

 

 

چهارمین اردوی زیارتی-تفریحی-فنی هنرجویان باشگاه کاراته آوای رزم دهلران

چهارمین اردوی زیارتی-فنی-تفریحی هنرجویان باشگاه کاراته آوای رزم دهلران در اردیبهشت ماه 94 به مقصد میمه برگزار شد دراین اردو هنرجویان باشگاه کاراته آوای رزم در محیطی شاد و در هوای آزاد به تمرین فنی پرداختند و بعد از آن با زیارت امام زاده سید فخرالدین و فاتحه خوانی توسط هنرجویان باشگاه آوای رزم بر سر مزار زنده یاد بهزاد نقیبی و شخصیت پاکش به نسل جدید کاراته معرفی شد .در این اردو سعی شد که محیط خوبی برای این نونهالان و نوجوانان ایجاد شود.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی کاراته آوای رزم دهلران

کسب عنوان باشگاه برتر شهرستان دهلران در سال های 92و 93 برای باشگاه کاراته آوای رزم دهلران

باشگاه فرهنگی ورزشی کاراته آوای رزم دهلران که مرکز سبک شوتوکان جهانی استان ایلام می باشد پر است از نونهالان ، نوجوانان و جوانانیست که در محیطی سالم مشغول به فعالیت هستند . از انجایی که این باشگاه با طرح ایده های نو و اجرایی کردن آن تحولاتی را در کاراته شهرستان دهلران بوجود اورده است توانسته معرف خوبی از شهرستان و استان در میادین مختلف باشد.

ارتباط موثر با اولیاء کاراته کاران ، جذب دو برابری هنرجویان به ورزش ، کسب مقام های کشوری ، بین المللی و آسیایی (سبکی) ،پرورش هنرجویان برای اردوی تیم ملی، تنها و تنها بخش کوچکی از فعالیتهای باشگاه خصوصی کاراته آوای رزم دهلران است .

با این تفاسیر این باشگاه بعنوان باشگاه نمونه شهرستان دهلران در سال 92 شناخته شد همچنین در جلسه ای با حضور دیگر باشگاه های شهرستان دهلران در مورخه 1393.1.19 این باشگاه بعنوان باشگاه نمونه با دریافت لوح در سال 93 نیز انتخاب گردید .

این باشگاه قصد دارد با همکاری و تعامل اداره ورزش و جوانان گام های موثر تری را در سال جاری بردارد .لازم به ذکر است این باشگاه با مربیگری آقایان محمد حسین اسکندری و ابوذر جابری در سالن پوریای ولی (روزهای شنبه-دوشنبه-چهارشنبه) مشغول به فعالیت می باشد.

باشگاه فرهنگی ورزشی کاراته آوای رزم دهلران

سفره نوروز 94 در باشگاه کاراته آوای رزم دهلران

 

باشگاه فرهنگی ورزشی کاراته آوای رزم دهلران

 

باشگاه فرهنگی ورزشی کاراته آوای رزم دهلران

 

فراخوان ثبت نام برای کلاس های اوقات فراغت باشگاه کاراته آوای رزم دهلران

باشگاه فرهنگی ورزشی کاراته آوای رزم دهلران

سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران منصوب شد.

جناب آقای غلامرضا شامحمدی انتخاب شایسته شما را بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران تبریک میگوییم و ان شا الله با مدیریت جنابعالی شاهد افتخار آفرینی فرزندان این دیار در میادین مختلف باشیم. همچنین از زحمات و پیگیری های مدیر قبلی جناب آقای عادل جامخانه تشکر می نماییم.

 

هنرجويان باشگاه کاراته آوای رزم دهلران در مسابقات بین المللی خوش درخشیدند

 

دهمین دوره مسابقات بین المللی شوتوکان W.S.K.F جام ایران زمین با حضور تیم هایی از کشورهای چون ارمنستان – گرجستان – آذزبایجان – پاکستان – عراق ..... و نفرات برتر مسابقات کشوری و نفراتی از سوپر لیگ و لیگ های کشور 28 دی ماه در تهران برگزار شد و هنرجویان باشگاه کاراته آوای رزم دهلران توانستند به سه نشان برنز دست یابند .

                          امیر حسین کیادی – دانیال محمدی فر – فردین شادی

همچنین کلاسهای بین المللی با مدرسی استاد کاسویا 27 دی ماه برگزار شد و استانداردهای فنی تمرین شد.

این تیم با سرپرستی نماینده سبک شوتوکان جهانی استان ایلام آقای محمد حسین اسکندری و دبیر سبک شوتوکان جهانی آقای ابوذر جابری در این رقابتها حضور یافت.

 

 

گزارش این خبر در سایت اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران      کلیک کنید

گزارش این خبر در سایت نسیم شهرستان دهلران           کلیک کنید

 

اربعین حسینی تسلیت

تجلیل از مدال آوران کشوری کاراته کاهای باشگاه آوای رزم دهلران

باشگاه آوای رزم دهلران از بدو تاسیس خود تاکنون همواره افتخاراتی برای شهرستان دهلران و استان ایلام بدست اورده است تا جایی که اکنون وزنه ای برای ورزش این دیار است و هرچند وقت یکبار شاهد طرح ایده هایی از این باشگاه هستیم و در تاریخ دهم آذر ماه در مراسمی باشکوه با حضور امام جمعه دهلران (حاج آقا موسوی) ، جانشین   ...

 

مدال آوران آوای رزم دهلران تجلیل شدند

 

گزارش این خبر در سایت نسیم دهلران

http://www.nasimedehloran.ir/varzesh/922-avayrazm.html

 

گزارش این خبر در سایت اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران

http://dehloran-sport.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=524:1393-09-11-07-55-35&catid=34:shahrestan-news&Itemid=49

متن کامل و بقیه تصاویر در قسمت ادامه مطلب

تشکیل شورای اولیا هنرجویان باشگاه کاراته آوای رزم دهلران

 

وَ اَمرُهُم شُوری بَینَهُم

 

باشگاه آوای رزم که در بعدهای مختلف فرهنگی ورزشی مشغول به فعالیت می باشد و با گذشت زمان شاهد نوآوری و طرح ایده های جدید و کارآمد توسط کادر این باشگاه بوده ایم و اینک باشگاه آوای رزم دهلران در حرکتی ماندگار توانست ارتباط بین خانواده ها با مقوله فرهنگ و ورزش را با تشکیل هیت رئیسه اولیا برقرار کند و بعنوان الگوی دیگر باشگاه ها در شهرستان دهلران و استان ایلام این طرح را به دیگر باشگاه ها پیشنهاد می نماید.

امید است با توکل به خداوند بزرگ بتوان نونهالان ، نوجوانان و جوانان را در فضایی سالم رشد داد و بتوانند نام دهلران را در میادین مختلف فریاد زنند.

گزارش این طرح در سایت اداره ورزش و جوانان به آدرس زیر : لطفا اینجا کلیک کنید.

 

 

http://dehloran-sport.ir/index.php?option=com_content&view=article&id=521:1393-09-09-04-59-47&catid=34:shahrestan-news&Itemid=49